مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-02اقتصادي

فارس من| درخواست مخاطبان برای بررسی هزینه نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «دریافت هزینه نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر پردیس بررسی شود» در سامانه فارس من از دریافت این هزینه توسط شرکت عمران پردیس انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان  دریافت هزینه نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر پردیس بررسی شود در سامانه فارس من عنوان کردند: شرکت عمران پردیس در ابتدای خرداد ماه اعلام کرد مبلغ نقل و انتقال معاملات ثانویه پردیس را از متقاضیان مسکن مهر دریافت نخواهد کرد اما چند روز پس از این خبر دریافت مبلغ کماکان در شرکت عمران پردیس در حال انجام است.

ثبت کننده این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در تشریح این اقدام گفت: شرکت عمران پردیس در ابتدای دهه 90 قراردادهای مسکن مهر را با مالکین منعقد کرد و وعده داد که واحدهای مسکن مهر 2 ساله به مالکین تحویل می شود؛ شرایط این قرارداد نیز از این قرار بود که مالکین آورده اولیه ای خود را به صورت قسطی پرداخت می کردند و مبلغی هم در قالب وام مسکن به آن ها تعلق می گرفت.

این مخاطب با بیان اینکه اکنون پس از گذشت حدود 10 سال از قرارداد و تعهد شرکت عمران پردیس هنوز قریب به 60 درصد از این واحدها تحویل نشده است، ادامه داد: مسؤولان تابحال وعده های مختلفی را مبنی بر تحویل واحدها به مالکان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست مخاطبان برای بررسی هزینه نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر

فارس من| درخواست مخاطبان برای بررسی هزینه نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر